29.5.2020-> Zkušenosti z prvního osmihodinového školení v roušce 😷:
1) po každé druhé větě děláte delší pauzu na nadechnutí 🙀
2) musíte dělat častější přestávky a chodit na vzduch každou hodinu
3) vidíte, jak vám přes roušku stoupá pára od pusy 😤
4) občas se vám mlží brýle 🤓
5) na posluchače se usmějete, ale oni na to nereagují 😶
6) bolí vás hlava 🤕
7) po školení 2 dny chraptíte 📢
8) ale dáte to (nic jiného vám nezbývá )

19.5.2020: V odborném internetovém časopise Q magazín (ISSN 1213-0451) v aktuálním čísle 2020/01 byl zveřejněn autorský článek pojednávající o harmonizaci FMEA. Autor: Michal Bohuš, název článku: Harmonizovaná FMEA očima lektora aneb dopady nové příručky na praktickou aplikaci metody FMEA.

19.4.2020: Na posledním ONLINE školení na téma 8D report jsme řešili reklamaci zákazníka v restauraci. Namísto objednaného vejce naměkko dostal zákazník vejce natvrdo. Padala spousta variant, jak problém vyřešit: rentgenová kontrola vajec, koupě vejcovaru, angažování ochutnávače do kuchyně, zastřelení slepice, rozbíjení vajec přímo v kuchyni, spoléhání se na minutku, měření času na stopkách a podpis kuchaře a šéfkuchaře na záznam, angažování Zdeňka Pohlreicha nebo Jiřího Babici do týmu. A jak byste reklamaci vyřešili vy? 🤓🤔